Sessions de treball
Durant la primera fase, les sessions de treball del projecte Competències i EPD es desenvolupen mensualment amb el grup mixt de professorat i personal tècnic i voluntariat d’ONG.
Tenim una planificació de temes per a la reflexió i formació que ens permetrà comptar amb les eines d’anàlisis per a la concreció de la Guia Metodològica per a la incorporació de la EPD en el currículum.
Durant la segona fase del projecte a més s’han creat quatre comissions de treball:
- Desplegament de l’EPD en primària
- Desplegament de l’EPD en secundària
- Anàlisi de les estratègies didàctiques més adequades per l’EPD
- Anàlisi dels criteris de valoració de les accions d’EPD i eines d’avaluació.
Durant l’estiu de 2012 realitzarem una Jornada d’Intercanvi d’Experiències sobre la incorporació de l’EPD en el currículum oficial.
A més, hem creat una Agenda on publiquem diversos actes relacionats a la formació i reflexió sobre l’Educació per a la Pau, el Desenvolupament i els Drets Humans, l’aprofundiment de les Competències Bàsiques en el currículum, la difusió de diferents estratègies i metodologies didàctiques i debats entorn de l’Educació en general.